.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین اقدام سرپرست جدید هلال احمر مازندران

هيچ مراجعه كننده اي نبايد با در بسته در هلال احمر استان روبرو شود.

سرپرست جمعيت هلال احمر مازندران در نخستين ديدار عمومي با پرسنل و كاركنان جمعيت استان گفت: كار كردن در جمعيت هلال احمر عبادت و مايه مباهات است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي جمعيت هلال احمر مازندران دكتر عباد اسدي تصريح كرد:‌به اعتقاد من و با توجه به اهداف متعالي جمعيت هلال احمر، اين نهاد مردمي بهترين مكان براي تجلي آرمانهاي ديني است كه اين وضعيت را در كمتر سازمان و دستگاه اجرايي مي توان سراغ گرفت.

دكتر اسدي گفت: فعاليت و خدمت رساني در هلال احمر اصالتاً براي رضاي خدا و پاسداشت كرامت انسانهاست كه اين ويژگي يكي از مهمترين دلايل حضور من در جمعيت استان است وي با تاكيد بر ضرورت تكريم ارباب رجوع در جمعيت هلال احمر گفت: هيچ مراجعه كننده اي نبايد با در بسته در هلال احمر استان روبرو شود.

دكتر اسدي راهبرد مهم جمعيت هلال احمر را خدمت رساني صادقانه و خالصانه به مردم عنوان كرد و گفت: تحقق اين امر مهم مستلزم تبلور شادابي، همدلي،‌تقويت روحيه نشاط اداري و احترام متقابل به پرسنل و همكاران جمعيت استان است.

وي افزود: تحقق اهداف بلند جمعيت كه بر اساس توان انسانيت تمركز يافته است در پرتو همت مضاعف و كار مضاعف پرسنل صبور،‌كم توقع و پرتلاش جمعيت هلال احمر استان قابل تحقق و دست يافتني است و ما مصمم به چنين رويكردي هستيم.

سرپرست جمعيت هلال احمر مازندران با تاكيد بر اجراي سياست مديريت مشاركتي در هلال احمر استان گفت: صاحبان و ارائه دهندگان ايده هاي جديد در عرصه مديريت قطعاً تشويق خواهند شد و من براي ايده هاي جديد ارزش ويژه اي قائل هستم.

وي در پايان تاكيد كرد: مطالبات به حق جمعيت هلال احمر استان را به طور جدي و از مبادي ذيربط پيگيري خواهم كرد و معتقدم جايگاه جمعيت هلال احمر استان بايد بسيار بيشتر از آنچه كه هم اكنون هست ارتقاء يابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

موسسه مطالعات تکنولوژی رسام 6 آبان 1389
ما هم انتصاب این مدیر فهیم و خدوم را به مردم مازندران تبریک می گوییم ، اما متاسفیم که ایشان از سازمان جوانان استان رفتند .
نا شناس 6 آبان 1389
آقای دکتر لطفا پیگیر این هلی پد که قراربود سال گذشته (مهرماه سال گذشته بنابر آن چیزی کهرییس هلال احمر کشور در گفتگوی تلفنی با بخش خبری شبکه مازندران گفتند)افتتاح بشه بشین.یعنی به نظر شما تا مهر سال آینده می توانیم امیدوار باشیم؟
نیما 5 خرداد 1391
اقای دکتر اسدی یک مرد واقعی بود . اما متاسفانه بر داشتنش چون یه کاریو اصلا بلد نبود . اما بدونه امدادگرها و پرسنل دوستش دارند و همیشه تو قلب مون میمونه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.